Przejdź do treści

Statut Uczelni

Strategia Uczelni


Regulaminy opłat

Zarządzenie Kanclerza PJATK z dnia 5 lipca 2024 r. w sprawie zmiany zarządzenia Kanclerza PJATK z dnia 17 kwietnia 2024 r. w sprawie Regulaminu opłat za studia podyplomowe w PJATK.


Zarządzenie Kanclerza PJATK z dnia 17 kwietnia 2024 r. w sprawie Regulaminu opłat za studia podyplomowe w PJATK


Zarządzenie Kanclerza PJATK z dnia 17 kwietnia 2024 r. w sprawie Regulaminu opłat za studia pierwszego i drugiego stopnia w PJATK


Zarządzenie Kanclerza PJATK z dnia 15 grudnia 2023 r. w sprawie wysokości opłat za studia podyplomowe na kierunkach: Doradztwo zawodowe z mentoringiem spersonalizowanym oraz Psychologia gier – projektowanie scenariuszy gier komputerowych


Opłaty 2023/24


Opłaty 2022/23 PL


Opłaty 2022/23 ENG


Archiwum

Zarządzenia

Zarządzenia Rektora

Zarządzenie Rektora z dnia 25 września 2024 r.

31 października

Zarządzenie Rektora w sprawie Filii PJATK



Zarządzenie Rektora w sprawie wysokości opłat czesnego 2020/21 i opłat dodatkowych


Zarządzenie Rektora w sprawie wysokości opłat czesnego 2018/19 i opłat dodatkowych


Zarządzenie Rektora z dnia 20 stycznia 2022 dotyczące zasad studiowania osób z niepełnosprawnością

31 stycznia

Archiwum


Zarządzenia Kanclerza

Zarządzenie Kanclerza z dn.21 lipca 2023 w sprawie zmiany zarządzenia Kanclerza z dn.19 kwietnia 2023 w sprawie Regulaminu opłat za studia w PJATK


Zarządzenie Kanclerza z dnia 28 czerwca 2023 r. w sprawie waloryzacji opłat


Zarządzenie Kanclerza z dnia 19 kwietnia 2023 r. w sprawie Regulaminu opłat za studia w Polsko – Japońskiej Akademii Technik Komputerowych


Zarządzenie Kanclerza w sprawie wysokości opłat czesnego 2021/22 oraz opłat dodatkowych


Zarządzenie Kanclerza w sprawie wysokości opłat czesnego 2019/20 oraz opłat dodatkowych


Archiwum (wkrótce)



Zarządzenia Dziekanów | Warszawa

Zarządzenia Dziekana Wydziału Informatyki

Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 5 listopada 2024 r. dot.: terminów egzaminów dyplomowych w semestrze zimowym 2024/2025


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 18 października 2024 r. dot.: w sprawie procedur dotyczących zmiany promotora, zmiany specjalizacji lub tematu pracy dyplomowej


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 18 października 2024 r. dot.: warunków niezbędnych do zaliczenia przedmiotów projektowych PRO na studiach pierwszego stopnia i seminaryjnych SEM na studiach drugiego stopnia


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 18 października 2024 r. dot.: wymagań związanych z zaliczaniem zajęć projektowych PRO na studiach pierwszego stopnia i seminaryjnych SEM na studiach drugiego stopnia


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 7 października 2024 r. w sprawie procedury zgłaszania uwag i zmian do programu studiów na Wydziale Informatyki.


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie deklaracji zajęć na semestr zimowy, roku akademickiego 2024/2025


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 25 czerwca 2024 r. dot.: zasad promocji studentów STUDIÓW STACJONARNYCH na semestr zimowy, rok akademicki 2024/25


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 25 czerwca 2024 r. dot.: zasad promocji studentów STUDIÓW NIESTACJONARNYCH na semestr zimowy, rok akademicki 2024/25


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 25 czerwca 2024 r. dot.: zasad promocji studentów STUDIÓW NIESTACJONARNYCH Z WYKORZYSTANIEM METOD KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ na semestr zimowy, rok akademicki 2024/25


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 17 czerwca 2024 r. dot.: trybu przechowywania, organizacji oraz udostępniania studentom materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem zasobów Uczelni


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 22 kwietnia 2024 r. dot.: terminów egzaminów dyplomowych w semestrze letnim 2023/2024


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 15 stycznia 2024 r. dot.: zasad promocji studentów studiów stacjonarnych na semestr letni, roku akademickiego 2023/2024


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 15 stycznia 2024 r. dot.: zasad promocji studentów studiów niestacjonarnych na semestr letni, roku akademickiego 2023/2024


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 15 stycznia 2024 r. dot.: zasad promocji studentów studiów niestacjonarnych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, na semestr letni, roku akademickiego 2023/2024


Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 18 stycznia 2024 r. dot.: deklaracji zajęć na semestr letni, roku akademickiego 2023/2024


Archiwum


Zarządzenia Dziekana Wydziału Sztuki Nowych Mediów

Zarządzenie Dziekana Wydziału Sztuki Nowych Mediów z dnia 5 listopada 2024 r. dot.: terminów egzaminów dyplomowych w semestrze zimowym 2024/2025


Zarządzenie Dziekana Wydziału Sztuki Nowych Mediów z dnia 29 lipca 2024 r. dot.: deklaracji zajęć na semestr zimowy 2024/2025


Zarządzenie Dziekana Wydziału Sztuki Nowych Mediów z dnia 14 czerwca 2024 r. dot.: zasad promocji na semestr zimowy 2024/2025


Zarządzenie Dziekana Wydziału Sztuki Nowych Mediów z dnia 14 czerwca 2024 r. dot.: organizacji sesji egzaminacyjnej – semestr letni 2023/2024



Zarządzenie Dziekana Wydziału Sztuki Nowych Mediów z dnia 15 stycznia 2024 r. dot.: organizacji sesji egzaminacyjnej – semestr zimowy 2023/2024


Archiwum


Zarządzenia Dziekana Wydziału Zarządzania Informacją

Zarządzenie z dnia 12 listopada 2024 r. dot.: terminów obron prac dyplomowych i egzaminów dyplomowych w semestrze zimowym 2024/2025


Zarządzenie z dnia 28 października 2024 r. dot.: zasad związanych z zaliczeniem zajęć seminaryjnych na studiach I i II stopnia


Zarządzenie z dnia 28 października 2024 r. dot.: wyboru drugiego zakresu specjalizacyjnego oraz zmiany zakresu specjalizacyjnego i Promotora pracy dyplomowej


Zarządzenie z dnia 15 października 2024 r. dot.: procedury zgłaszania uwag i propozycji zmian do programu studiów


Zarządzenie z dnia 19 czerwca 2024 r. dot.: zasad promocji studentów na semestr zimowy, rok akademicki 2024/2025


Zarządzenie z dnia 17 czerwca 2024 r. dot.: organizacji sesji egzaminacyjnej letniej 2023/2024 oraz deklaracji zajęć na semestr zimowy 2023/2024


Zarządzenie z dnia 23 kwietnia 2024 r. dot.: terminów obron prac dyplomowych i egzaminów dyplomowych w semestrze letnim 2023/2024


Zarządzenie z dnia 17 stycznia 2024 r. dot.: zasad promocji studentów na semestr letni, rok akademicki 2023/2024


Zarządzenie z dnia 17 stycznia 2024 r. dot.: organizacji sesji egzaminacyjnej zimowej 2023/2024 oraz deklaracji zajęć na semestr letni 2023/2024


Archiwum


Zarządzenia Dziekana Wydziału Kultury Japonii

Zarządzenie Dziekana Wydziału Kultury Japonii z dnia 16 stycznia 2024 r. dot. deklaracji zajęć na semestr letni 2023/2024


Archiwum



Zarządzenia Dziekanów | Filia w Gdańsku

Zarządzenie Dziekanów Wydziału Informatyki i Sztuki Nowych Mediów z dnia 17 maja 2024 r. dot.: zasad promocji studentów na semestr zimowy 2024/2025


Zarządzenie Dziekanów Wydziału Informatyki i Sztuki Nowych Mediów z dnia 17 maja 2024 r. dot.: zasad przeprowadzenia egzaminów i zaliczeń


Programy Studiów

Informatyka | Warszawa


Informatyka | Filia w Gdańsku


Grafika — Sztuka Nowych Mediów | Warszawa


Grafika — Sztuka Nowych Mediów | Filia w Gdańsku


Projektowanie graficzne i sztuka multimediów – Sztuka Nowych Mediów | Warszawa


Architektura wnętrz – Sztuka Nowych Mediów | Warszawa


Zarządzanie informacją | Warszawa


Kulturoznawstwo — Kultura Japonii | Warszawa

Regulaminy

Regulaminy studiów

Regulamin studiów pierwszego stopnia i studiów drugiego stopnia, prowadzonych w formie stacjonarnej lub niestacjonarnej PJATK.

Regulamin studiów obowiązujący od roku akademickiego 2024/2025


Regulamin studiów obowiązujący od roku akademickiego 2021/2022



Regulamin studiów obowiązujący od roku akademickiego 2019/2020


Regulaminy dyplomowania na poszczególnych wydziałach PJATK.

Regulamin dyplomowania na Wydziale Zarządzania Informacją




Regulaminy w czasie studiowania

Regulaminy przydatne w procesie studiowania.

Regulamin liczenia średniej ocen


Regulamin zarządzania prawami autorskimi


Regulamin korzystania z infrastruktury badawczej


Regulamin postępowania antyplagiatowego


Archiwum

Regulaminy Studium Języków Obcych PJATK

Regulamin Studium Języków Obcych w Gdańsku



Regulaminy Klubu Absolwentów i Absolwentek PJATK

Regulaminy i dokumenty związane z Klubem Absolwentów i Absolwentek PJATK.

Regulamin Klubu Absolwentów i Absolwentek PJATK 2023/2024




Regulaminy i ważne dokumenty dla Centrum Kształcenia Podyplomowego

Regulamin opłat oraz regulamin studiów podyplomowych i MBA

Regulamin Studiów Podyplomowych obowiązujący od 1 października 2024


Opłaty 2022/23 PL (wkrótce)



Opłaty 2022/23 ENG (wkrótce)


Regulamin studiów podyplomowych i MBA (z 2019 roku)


Archiwum

Ważne dokumenty

Raport Polskiej Komisji Akredytacyjnej | PKA

Raport PKA – Grafika


Raport PKA – Architektura Wnętrz


Raport PKA – Informatyka | Filia w Gdańsku



Ważne dokumenty PJATK

Regulaminy dla studentów, potwierdzenie efektów uczenia się, itd.

Plan równości płci w PJATK


Regulamin pomocy materialnej dla studentów i doktorantów


Regulamin potwierdzenia efektów uczenia się w związku z ubieganiem się o przyjęcie na PJATK


Wniosek o potwierdzenie efektów uczenia się


Protokół z postępowania potwierdzenia efektów uczenia się


Archiwum


Szkoła Doktorska ICT&DESIGN, studia doktoranckie i nadawanie stopni naukowych

Zawiadomienia o publicznych obronach rozpraw doktorskich

Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Anny Eichler


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Grety Samuel

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się w dniu 19 grudnia 2024 r., o godzinie 12.00 w sali A457 w siedzibie Uczelni.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Sylwii Żółkiewskiej-Jaworek

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się w dniu 18 grudnia 2024 r., o godzinie 15.00 w sali B337 w siedzibie Uczelni.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Zuzanny Szyszak

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się w dniu 18 grudnia 2024 r. o godzinie 12.00 w sali B1 w siedzibie Uczelni.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Agaty Moryto

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 14.11.2024 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Anny Gelich

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 14.11.2024 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr. Tomasza Krzywickiego

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 11.06.2024 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Katarzyny Baraniak

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 28.02.2024 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr. Alberta Śledzianowskiego

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 09.01.2024 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Moniki Marek-Łuckiej

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się w dniu 5 grudnia 2023 r., o godzinie 12:00 w sali A364 w siedzibie Uczelni.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Agnieszki Mars

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 06.12.2023 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Justyny Pawłowskiej-Bebel

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 25.10.2023 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Bernadetty Bartosik

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 29.09.2023 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Aleksandry Nabożny

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 6 września 2023 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr Moniki Kaczorowskiej

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 28 września 2023 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr. Karola Chlasta

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 24 lipca 2023 r.


Zawiadomienie o publicznej obronie rozprawy doktorskiej mgr. inż. Kamila Bolka

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej odbędzie się dnia 07.06.2023 r.


Archiwum

Regulaminy i ważne dokumenty Szkoły Doktorskiej ICT&DESIGN

Regulamin Szkoły Doktorskiej ICT&DESIGN od roku akademickiego 2024/2025


Regulamin Szkoły Doktorskiej ICT&DESIGN do roku akademickiego 2023/2024


Zasady rekrutacji


Archiwum

Regulaminy postępowań awansowych

Regulamin nadawania stopnia doktora na podstawie przewodów doktorskich otwartych przed dn. 30 kwietnia 2019 r.


Regulamin postępowania w sprawie nadania stopnia doktora wszczętych po dniu 30 września 2019 r.


Regulamin postępowania o nadanie stopnia dr hab. z dnia 15.02.23


Regulamin nostryfikacji dyplomów potwierdzających stopień naukowy


Dokumenty rekrutacyjne

Zasady rekrutacji na studia w PJATK

Zapraszamy do zapoznania się z zasadami przyjmowania na studia w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Studia 2025/26


Studia 2024/25


Studia 2023/24


Studia 2022/23


Studia 2021/22


Studia 2020/21


Archiwum


Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w PJATK

Zapraszamy do zapoznania się z zasadami polityki prywatności w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych studentów i słuchaczy PJATK


Informacje o przetwarzaniu danych osobowych kontrahentów PJATK i ich pracowników


Informacje o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na studia w PJATK


Ogłoszenia o pracy w PJATK

Obecnie w Warszawie rekrutujemy na stanowiska:

Ogłoszenie o pracy na stanowisko: Biegły rewident