GameLab na Digital Dragons 2025!

Według danych Eurostatu, sektor kreatywny w UE generuje 4,4%
PKB (700 mld euro rocznie), a w Polsce odpowiada za 2,3%
gospodarki (60 mld zł). W Warszawie, która jest sercem polskiej
kreatywności, szacuje się, że blisko 40% startupów inicjowanych
jest w sektorze kreatywnym, aż 18% mieszkańców pracuje w
branżach takich jak IT, film czy design. Eksperci podkreślają, że to
właśnie innowacje z tego sektora napędzają dziś rozwój
gospodarki.
Olbrzymi potencjał gospodarczy sektora, ale także jego duże potrzeby edukacyjne, stoją za decyzją o uruchomieniu dedykowanego programu rozwojowo-akceleracyjnego. Krajowa Izba Gospodarcza, będąca operatorem miejskiego inkubatora pod nazwą Centrum Kreatywności Targowa wraz z Urzędem Miasta St. Warszawy ogłosiła dziś nabór do trzeciej edycji Warsaw Creative Slam (WCS).
W razie pytań zapraszamy do kontaktu: wcs@cktargowa.pl
Program oferuje uczestnikom warsztaty, mentoring prowadzony przez uznanych ekspertów branżowych, dostęp do sieci kontaktów oraz możliwość pozyskania finansowania na rozwój zgłoszonych projektów. Uczestnicy będą mieli okazję prezentować swoje pomysły przed partnerami biznesowymi, inwestorami i zdobywać wiedzę niezbędną do skutecznego zarządzania. Zwieńczeniem programu będzie finałowa prezentacja przed jury (tzw. pitching), które wybierze najbardziej obiecujące projekty i pomysły na biznes. Na zwycięzców czekają czeki w kwocie 15 tys, 20 tys i 25 tys. oraz szereg nagród rzeczowych oraz merytorycznych dających dalsze wsparcie autorom nagrodzonych projektów. Zgłosić do programu mogą się zarówno osoby prowadzące działalność gospodarczą w sektorze kreatywnym, ale też tacy,
którzy mają pomysł na biznes w ramach jednej z 16 branż i chcą go rozwijać w kierunku tworzenia startupy czy firmy.
W skład jury weszli przedstawicielki i przedstawiciele organizatora (CKT-KIG), Urzędu miasta st. Warszawy, partnerów programu:
● Ewa Janus-Khouri, KIG-CKT (przewodnicząca)
● Agnieszka Cichocka, Dream-n-Vision
● Daniel Woś, EKIPA INVESTMENTS
● Łukasz Kępiński, Tears of Joy,
● Andrzej Gorgoń, Story Lab Pro,
● Beata Żurawska, UM St. Warszawy,
● Joanna Makolus, KIG-CKT
● Jakub Sito, Sito Strategy, TVP Od/Warszawa
● Zuzanna Mikołajczyk, Know.How.Match
● Adrian Migoń, Youth Business Poland