Zacznij swoją przygodę na Wydziale Zarządzania Informacją!
Rekrutacja na tryb niestacjonarny startuje tylko w semestrze zimowym, na rok akademicki 2025/2026 rozpocznie się 5 maja 2025 roku.
Wymagania wobec kandydatów
Studia drugiego stopnia na Wydziale Zarządzania Informacją skierowane są zarówno do osób, które ukończyły studia inżynierskie w PJATK (na Wydziałach Informatyki i Zarządzania Informacją), jak i absolwentów studiów I i II stopnia innych uczelni, w szczególności kierunku Informatyka lub kierunków pokrewnych.
Absolwenci innych kierunków mogą zostać zaproszeni do uzupełnienia niezbędnej wiedzy i umiejętności z zakresu posługiwania się technologiami informatycznymi w zarządzaniu podczas zajęć semestru/roku „0”.
Studia drugiego stopnia (uzupełniające magisterskie) niestacjonarne polskojęzyczne 4-semestralne
Kandydaci podczas aplikacji na studia niestacjonarne wybierają zakres specjalistyczny i pierwszy semestr jest realizowany zgodnie z wybraną ścieżką.

Przebieg rekrutacji na studia w PJATK
1. Rejestracja on-line
Załóż konto na portalu rekrutacyjnym: rekrutacja.pjwstk.edu.pl
Otrzymasz link aktywacyjny, a po aktywowaniu konta uzyskasz dostęp do swojego profilu. Wypełnij formularze i obowiązkowo wgraj swoje aktualne zdjęcie dowodowe lub do paszportu. Koniecznie wybierz kierunek, na który aplikujesz.
2. Dostarczenie dokumentów
Przygotuj wymagane dokumenty, zapisz je w formacie .pdf, wgraj odpowiednie pliki do portalu rekrutacyjnego. Dokumenty wymienione poniżej są niezbędnym minimum wymaganym przez uczelnię, aby móc przystąpić do procedury kwalifikacyjnej na studia magisterskie. Oryginały dokumentów można złożyć po otrzymaniu decyzji o przyjęciu, osobiście, lub wysłać pocztą / kurierem na adres Uczelni.
Absolwenci PJATK składają:
1. podanie o przyjęcie na studia – wypełniony druk można pobrać ze swojego profilu w systemie rekrutacyjnym po wgraniu zdjęcia dowodowego w formacie cyfrowym. Kandydaci którzy nie wgrają zdjęcia nie będą mogli pobrać podania. Podania z nieodpowiednim zdjęciem nie będą zaakceptowane. Pamiętaj o podpisaniu podania!
2. protokół postępowania kwalifikacyjnego – do pobrania z portalu rekrutacyjnego
UWAGA: Absolwenci PJATK nie składają dyplomu i suplementu.
UWAGA: Absolwenci PJATK nie składają dyplomu i suplementu.
Absolwenci pozostałych uczelni składają:
1. podanie o przyjęcie na studia – wypełniony druk można pobrać ze swojego profilu w systemie rekrutacyjnym po wgraniu zdjęcia dowodowego w formacie cyfrowym. Kandydaci którzy nie wgrają zdjęcia nie będą mogli pobrać podania. Podania z nieodpowiednim zdjęciem nie będą zaakceptowane. Pamiętaj o podpisaniu podania!
2. protokół postępowania kwalifikacyjnego – do pobrania z portalu rekrutacyjnego
3. dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem – kandydat przedstawia oryginał, odpis lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (w przypadku osób, które jeszcze nie podeszły do obrony pracy dyplomowej lub czekają na odbiór dyplomu prosimy o dostarczenie zaświadczenia z dziekanatu dot. obrony / terminu obrony oraz arkusza przebiegu studiów). W przypadku posiadania dyplomu uzyskanego poza Polską, kandydat zobowiązany jest również dostarczyć tłumaczenie dyplomu oraz apostille / legalizację*
4. dowód wpłaty za procedurę kwalifikacyjną – 85zł
OPCJONALNIE
CV, certyfikaty, zaświadczenie o ukończonych kursach tylko w przypadku ukończenia studiów pierwszego stopnia z kierunków nietechnicznych (ewentualne potwierdzenia doświadczenia zawodowego jeżeli praca jest związana z informatyką).
OBCOKRAJOWCY
Kandydaci spoza Polski dodatkowo muszą dostarczyć:
– skan paszportu
– certyfikat języka angielskiego na poziomie minimum B2. Zwolnieni z weryfikacji języka są (SZCZEGÓŁY) Pozostali kandydaci muszą podejść do rozmowy językowej. Koszt rozmowy 100zł zapisy są dokonywane przez portal rekrutacyjny. Do rozmowy można podejść po zakończeniu procedury kwalifikacyjnej i poznaniu warunków przyjęcia.
*Apostille/Legalizacja nie dotyczy obywateli państw Unii Europejskiej, EFTA, Australii, Białorusi, Kanady, Ukrainy, USA i Wielkiej Brytanii.
3. Procedura kwalifikacyjna
Kwalifikacja na studia odbywa się na podstawie procedury kwalifikacyjnej.
Komisja kwalifikacyjna dokonuje oceny aktualnego wykształcenia kandydata na podstawie złożonych dokumentów i kwalifikuje na odpowiednią formę studiów.
W przypadku kandydatów spoza PJATK, u których pojawią się różnice programowe, może pojawić się konieczność uzupełnienia dodatkowych przedmiotów z zakresu studiów I stopnia. Decyzja podejmowana jest przez Dziekana Wydziału Zarządzania Informacją.
Z procedury kwalifikacyjnej zwolnieni są absolwenci Wydziałów: Informatyki oraz Zarządzania Informacją PJATK. Procedura kwalifikacyjna jest płatna – 85 PLN.
4. Kwalifikacja na studia
Decyzja o kwalifikacji na studia jest wysyłana po zgromadzeniu odpowiedniej liczby kandydatów do uruchomienia grupy, po złożeniu kompletu dokumentów oraz pozytywnie zaliczonej procedurze kwalifikacyjnej. Informacja o możliwości pobrania decyzji jest wysyłana na maila podanego przy rejestracji
Absolwenci PJATK nie podlegają procedurze kwalifikacyjnej.
5. Kontrakt, opłata oraz dostarczenie oryginałów dokumentów
Wraz z decyzją o kwalifikacji udostępniany jest kontrakt. Oba dokumenty są do pobrania z profilu rekrutacyjnego. Kandydaci zakwalifikowani na studia zobowiązani są w ciągu 2 tygodni:
1. zapłacić pierwszą ratę czesnego
2. podpisać kontrakt z Uczelnią
3. dostarczyć oryginał dyplomu wraz z suplementem ( jeżeli obowiązuje to Kandydat składa dodatkowo apostille / legalizację ).
Kontrakt to rodzaj umowy określającej zobowiązania PJATK wobec Ciebie oraz Twoje wobec PJATK.
– Uzupełniony i podpisany kontrakt kandydat wgrywa na swój profil w portalu rekrutacyjnym. Kontrakt musi być zeskanowany czytelnie do pliku pdf. z zachowaniem kolejności stron.
– Wpłat należy dokonywać na indywidualny numer konta dostępny na profilu
– Kandydat dostarcza oryginał dyplomu, suplementu, jego odpis lub kserokopię poświadczoną przez notariusza. Dokumenty można wysłać pocztą, kurierem, może je też dostarczyć „osoba trzecia” np. rodzic
Jeśli Twoje studia opłaca np. pracodawca, możesz podpisać kontrakt z aneksem Uczelnia-Sponsor-Student.
Uwaga: kandydatom podpisującym kontrakt tydzień przed zakończeniem trwania rekrutacji PJATK nie gwarantuje wystawienia legitymacji oraz uaktywnienia konta na serwerze Uczelni przed rozpoczęciem zajęć.
Zainteresowany studiami?
Skontaktuj się z nami!
Skontaktuj się z Działem Rekrutacji, aby otrzymać odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.
