Informacje dla nowych studentów – semestr zimowy 2024/2025
Witamy w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych!
ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ W SEMESTRZE ZIMOWYM ROKU AKADEMICKIEGO 2024/2025
Zajęcia dla I roku (I semestru) rozpoczynają się 30 września 2024.
UWAGA: Studenci studiów I stopnia w trybie niestacjonarnym, z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość mają obowiązkowy zjazd w drugiej połowie września (dokładny termin będzie podany w trakcie rekrutacji) – realizacja przedmiotu „Wprowadzenie do systemów informacyjnych” (WSI) stacjonarnie na terenie PJATK.
Rozkład roku akademickiego oraz sesji 2024/25
Konto studenckie i plan zajęć
Aby zalogować się na swoje konto studenckie, należy wejść na „Web Dziekanat”.
Po zalogowaniu się (login i hasło zostało przesłane w oddzielnym mailu kilka dni po podpisaniu kontraktu) można między innymi sprawdzić swoje dane, zobaczyć saldo dotyczące wpłat, przydział do grupy ćwiczeniowej itd.
Hasło do konta można zmienić korzystając ze strony haslo.pja.edu.pl
Każdy student na swoim koncie ma możliwość wpisania dodatkowego „hasła na telefon”, którego podanie będzie niezbędne do uzyskania informacji telefonicznej na temat przebiegu studiów.
Plan zajęć może ulegać modyfikacjom na początku semestru.
Pierwsza legitymacja
Legitymacja przygotowywana bez konieczności wnioskowania o to ze strony studenta. Każdy nowy student otrzymuje na początku pierwszego semestru e-maila z informacją, kiedy i gdzie może odebrać legitymację. Wpłaty w wysokości 22 zł należy dokonać na indywidualne konto po podpisaniu kontraktu z uczelnią.
Przyporządkowanie do grup językowych
Studenci studiów I i II stopnia celem zakwalifikowania się do odpowiedniej grupy językowej (ze względu na poziom zaawansowania języka obcego) zobowiązane są do wykonania krótkiego test diagnostycznego.
Link do testu jest wysyłany w mailu powitalnym „Witamy w PJATK! / Welcome to PJAIT!” po podpisaniu kontraktu z uczelnią.
Prosimy o samodzielne i rozważne wykonanie testu, ponieważ jego wynik będzie podstawą decyzji o przydzieleniu do grupy o odpowiednim poziomie zaawansowania.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy kontaktować się ze Studium Języków Obcych: sjo@pja.edu.pl.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Używając swojego loginu możesz korzystać z uczelnianej poczty elektronicznej poczta.pja.edu.pl
Ważne komunikaty, informacje o zmianach czy wydarzeniach na uczelni są przesyłane na adres studencki: sxxxxx@pja.edu.pl. Prosimy pamiętać o regularnym sprawdzaniu swojej studenckiej poczty.
Informujemy, że wszelkie podania studenckie należy składać za pośrednictwem elektronicznego systemu podań studenckich: podania.pja.edu.pl
Plan zajęć dostępny jest na stronie: planzajec.pja.edu.pl
Uwaga: plan zajęć podlega istotnym modyfikacjom w okresie początku semestru. Prosimy o weryfikację jego postaci tuż przed pierwszymi zajęciami.
Informacje dotyczące odbioru legitymacji studenckich dostępne są na stronie: Dla studenta w części W czym możemy pomóc?.
Zasady wystawiania faktur zostaną opublikowane wkrótce.
W celu otrzymania zaświadczenia o opłatach koniecznego do uzyskania karty pobytu (dla obcokrajowców), prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres ksiegowosc@pja.edu.pl
Regulamin studiów, regulamin przyznawania pomocy materialnej, statut uczelni i inne ważne dokumenty znajdują się na stronie: Biuletyn Informacji Publicznej PJATK.
Z wszelkimi problemami natury informatycznej pomoże wam BSS PJATK.
Informacje na temat dostępnych na Uczelni usług, m.in: Wi-Fi, ELMS, poczty, oprogramowania znajdują się na stronie bss.pja.edu.pl
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych nie posiada własnych domów studenckich; natomiast studenci mogą korzystać usług akademików prowadzonych przez inne uczelnie lub podmioty prywatne (w miarę wolnych miejsc). Wszelkie formalności oraz płatności studenci regulują bezpośrednio z akademikami.
Więcej informacji o akademikach na stronie: Oferta akademików.
Studenci studiów niestacjonarnych przez internet korzystają z platformy edukacyjnej EDUx i/lub Nomad
Uwaga: Prosimy o regularne korzystanie z systemu EDUx oraz czytać umieszczane tam ogłoszenia.
Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!
Skontaktuj się z Działem Rekrutacji, aby otrzymać odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.
rekrutacja@pja.edu.pl