Magdalena Garlińska
Dr inż. Magdalena Garlińska, MBA – kierownik sekcji ekspertów wewnętrznych w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju – agencji rządowej której głównym zadaniem jest zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych, które bezpośrednio przekładają się na rozwój innowacyjności w Polsce. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zarówno w realizacji prac badawczo-rozwojowych, jak i w ich finansowaniu. Doktor nauk technicznych w dyscyplinie optoelektronika. Absolwentka prestiżowego programu Top500 Innovators w ramach którego odbyła 2-miesięczne szkolenie z zakresu współpracy nauki z biznesem, zarządzania badaniami naukowymi oraz komercjalizacji ich wyników na uniwersytetach w Cambridge i Oxfordzie.
Łukasz
Szweda
Łukasz Szweda. Absolwent informatyki na Politechnice Gdańskiej i MBA na PJATK. Od 20 lat związany z branżą IT. Pracował w różnej wielkości firmach – od małych startupów po korporacje, gdzie głównie zajmował się programowaniem w wielu różnych dziedzinach (telekomunikacja, sterowniki sprzętu, mobile, branża finansowa, Big Data, AI). Od 3 lat pracuje w gdyńskim oddziale Nordea Bank, od roku jako Chief IT Developer w zespole Data Quality i AI/ML. Prelegent na kilku konferencjach, m.in. InfoShare, PyCon PL, TrójQA. Interesuje się szeroko pojętą technologią, Machine Learningiem, technologią Blockchain, VR i drukiem 3D.
Michał Jarmołkowicz
Michał Jarmołkowicz to uznany lider, przedsiębiorca i architekt bezpieczeństwa. Ukończył z wyróżnieniem studia MBA dla branży IT w Polsko – Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz jedną z najlepszych Uczelni technicznych w Europie. Posiada formalne wykształcenie w zakresie bezpieczeństwa i ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe z globalnymi rozwiązaniami kryptograficznymi i IAM.
Krzysztof
Synak
Krzysztof Synak – Doświadczony Manager IT z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży IT. Specjalizuje się w utrzymaniu jakości systemów związanych z przetwarzaniem danych. W trakcie swojej kariery realizował projekty dotyczące branż telekomunikcyjnej, morskiej, wzbogacania i profilowania danych oraz bankowej, realizowanych w projektach waterfall i zwinnych. Obecnie na pozycji Head of Testing w Nordea Bank odpowiedzialny za zespół Data Quality zajmujący się projektami Big Data oraz AI/ML. Dzieli się wiedzą i pomaga zdobywac kompetencje z zakresu automatyzacji testów poprzez prelekcje na konferencjach takich jak Tech3camp, TrojQA, PyCon oraz wykłady na WSB w Gdańsku.
Konrad Marchlewski
Konrad Marchlewski – wiceprezes zarządu Grupy Atlas ds. finansowych, doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Łódzkiego oraz Politechniki Łódzkiej. Od roku 1999 pełnił funkcję doradcy ministra gospodarki ds. prywatyzacji sektorowej. W latach 1994–2002 dyrektor w Banku Przemysłowym S.A., od 2002 roku wiceprezes zarządu Invar&Biuro System S.A. W roku 2003 objął stanowisko dyrektora finansowego Atlas sp. z o.o., gdzie od 2007 roku pełni funkcję wiceprezesa zarządu ds. finansowych. Poza obszarem finansów przedsiębiorstwa, zarządza również systemem kontrolingowym oraz odpowiada za sferę IT – za wdrażanie technologii cyfrowych i rozwiązań teleinformatycznych. Odpowiedzialność za wskazane trzy obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa, dotyczy również krajowych i zagranicznych podmiotów gospodarczych wchodzących w skład kapitałowej Grupy Atlas. Prywatnie interesuje się fotografią i jest wielkim miłośnikiem podróży.
Paweł
Bulowski
Paweł Bulowski: „W IT pracuję od 10 lat. Swoją pracę rozpoczynałem jako wsparcie dla klienta we Francji i Hiszpanii ze względu na płynną znajomość tych języków. Z biegiem czasu moje role zmieniały się bardzo regularnie. Pracowałem jako deweloper VBA oraz Python. Wszystkie te zmiany cechował jeden wspólny element – zawsze byłem bardzo blisko klienta oraz osób zarządzających. Po kilku latach te doświadczenie zapunktowało i zostałem IT menadżerem zarządzającym dużymi zespołami wsparcia oraz rozwoju kilkudziesięciu aplikacji bazując na metodologiach takich jak ITIL oraz AMS. Studia MBA dały mi możliwość rozwinięcia moich umiejętności menadżerskich. Zawsze jednak pozostaję blisko technologii – obecnie moje działania zawodowe związane są z obszarami: AI oraz Data Science.”
Kamila
Pendyk
Kamila Pendyk – Radca Ministra w Ministerstwie Cyfryzacji, Kierownik dwóch projektów unijnych realizujących Program Otwierania Danych w Polsce: Otwarte dane plus oraz Kronik@. Od 2012 r. związana z branżą IT. W lipcu 2017 obroniła tytuł MBA dla branży IT w PJATK. Od wielu lat udziela się w organizacjach wspierających kobiety w technologiach. Miedzy innymi w roli Marketing Director pomagała Girls in Tech wejść na polski rynek. Miłośniczka hackathonów z pierwszą nagrodą na koncie za zajęcie I miejsca w hackathonie organizowanym przez GUS jesienią 2018 r.
Marcin
Skibiński
Marcin Skibiński – Od wielu lat pasjonat budowania złożonych, często nietypowych systemów informatycznych. Obecnie prowadzący firmę neosystem.pl dostarczającą rozwiązania z zakresu systemów dla pojazdów transportu publicznego działających w rzeczywistości IoT, inteligentnych urządzeń czy robotyki software’owej.
Piotr
Słupczyński
Piotr Słupczyński – ekspert ds. bezpieczeństwa i ochrony informacji. Absolwent studiów MBA (2020r.) na Wydziale Informatyki w Polsko – Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Od 2009 roku prowadzący własną firmę „Usługi Informatyczno – Edukacyjne. Absolwent studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku „Bezpieczeństwo Wewnętrzne” oraz absolwent Centrum Nauk Sądowych Uniwersytetu Warszawskiego z zakresu „Prawa dowodowego i nauk pokrewnych”. Od ponad dwudziestu lat związany z bezpieczeństwem informatycznym. Od piętnastu lat zajmujący się ochroną informacji niejawnych, biznesowych i osobowych. Zaangażowany szkoleniowiec zajmujący się podnoszeniem świadomości uczestników w zakresie bezpieczeństwa informatycznego, cyberbezpieczeństwa, socjotechnik itp. Autor szeregu fachowych artykułów z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wielu autorskich programów szkoleń odwołujących się do metodyki nauczania. Członek zespołu ds. wdrożenia i implementacji RODO. Pełnomocnik Prezesa Zarządu ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Wielokrotnie wyróżniany i nagradzany przez różne instytucje. A prywatnie – człowiek lubiący wyzwania, stale podnoszący swoje kwalifikacje. Hobby: żeglarstwo, golf.
Marcin
Rogalski
Marcin Rogalski – Właściciel agencji reklamowej RGL Vision, absolwent studiów MBA dla branży IT (rocznik 2020) Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zbierał w jednej z warszawskich agencji reklamowych, gdzie współpracował głównie przy projektach firm z branży farmaceutycznej m.in. Procter & Gamble, Merck, USP Zdrowie. W wolnych chwilach pochłania go czytelnictwo książek i oglądanie dobrych filmów.
Bartłomiej
Maroń
Bartłomiej Maroń – Head of Change w LEO.PL
„Pomagam firmom w budowaniu zespołu i skalowaniu biznesu.”
https://bartmaron.com/
Artur
Wyszyński
Artur Wyszyński – manager IT w obszarze CRM & Marketing, Loyalty, e-Invocing, ECM. Specjalizacja to zarządzanie międzynarodowymi zespołami oraz projektami (Europa głównie DACH, Azja, Ameryka) w metodykach waterfallowych, zwinnych oraz hybrydowych. Doświadczenie zbierał pełniąc kolejno role programisty, analityka, konsultanta, project managera oraz dyrektora centrum wdrożeń, szkoleń oraz managed services. Człowiek „twardo stąpający po ziemi” i usilnie dążący do postawionego celu. Hobby to bieganie i żeglarstwo morskie połączone z jego popularyzacją w szczególności dla rodzin z dziećmi.
Patryk
Koprowski
Patryk Koprowski – Operations Expert Microsoft, Lider w zespole Collaboration. W swojej karierze staram się rozwijać umiejętności, które pozwalają mi na swobodną komunikację i rozwijanie umiejętności technicznych. Zawodowo zajmuje się prowadzeniem projektów technicznych z wykorzystaniem rozwiązań Microsoft, wdrażaniem i integracją systemów. Aktualnie zawężam swoją specjalizację do automatyzacji procesów i monitorowania wydajności aktualnie działających rozwiązań.
Michał
Amanowicz
Michał Amanowicz – Doświadczony Manager i Partner dla biznesu z ponad 15 letnim doświadczeniem w IT. Obecnie pracujący w branży IT Pharma.
Michał
Gołda
Michał Gołda – ukończył Technologie chemiczną i Inżynierie oprogramowania na AGH, doświadczony programista, architekt oprogramowania oraz kierownik projektów, zarządzał zespołem konsultantów technologii chmurowych. Obecnie w firmie Microsoft odpowiadam za jakość procesu dostarczania oraz zarządzanie ryzykiem głównych projektów. Absolwent MBA dla branży IT w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Jest certyfikowanym architektem IASA CITA-P oraz Scrum Master’em. Miłośnik zwinnych metodyk i automatyzacji procesów dostarczania oprogramowania.
Piotr
Gzik
Piotr Gzik – Piotr jest dyrektorem polskiego zespołu IT w ASB Group. Nadzoruje wszystkie projekty swojego działu dotyczące infrastruktury informatycznej, a dodatkowo jest odpowiedzialny za zespół projektowy, który tworzy autorskie rozwiązania i narzędzia IT wspomagające pracę działów księgowości, podatków oraz klientów ASB. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w pracy z klientami w zakresie IT oraz VAT, a także w zarządzaniu projektami i zespołami projektowymi. W ASB pełni również funkcję Koordynatora do spraw Danych Osobowych. Ukończył zarządzanie projektami na Polsko – Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, gdzie w 2021 roku uzyskał również tytuł MBA.
Grzegorz
Tar
Grzegorz Tar – członek zarządu firmy IT dostarczającej oprogramowanie dla instytucji publicznych: ośrodków pomocy społecznej i domów pomocy społecznej w całej Polsce. Z branżą IT związany od 5 lat. Posiada także 8-letnie doświadczenie w realizacji projektów
i inwestycji na rynku kapitałowym. Prywatnie szczęśliwy narzeczony oraz miłośnik nowych technologii i włoskiej pizzy, a zimą także instruktor snowboardu.
Patrycja
Stepek-Inczewska
Patrycja Stepek – Inczewska – Project Manager z ponad 13 letnim doświadczeniem zawodowym z wykształceniem informatycznym.
Piotr
Pobikrowski
Piotr Pobikrowski – manager i lider, absolwent renomowanych szkół i uczelni w dziedzinie matematyki i informatyki, zawodowo od 15 lat w branży IT, prawie dekada na eksperckich stanowiskach technicznych, potem jako IT Project Manager / Product Owner / Delivery Manager, od kilku lat Head zespołu PMO w usługach wytwarzania oprogramowania. Entuzjasta zwinnych metod zarządzania projektami i zespołami tj. Lean, AgilePM, SCRUM, Kanban, Management 3.0. Fan ciągłego ulepszania, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Wierzy w ludzi i ich potencjał, oraz że każdy może rozwijać się w dowolnej dziedzinie z odrobiną wytrwałości. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec. Hobbistycznie mikro-akwarysta, szkicuje ołówkiem i ćwiczy Aikido, rozpoczął również naukę gry na harmonijce ustnej.
Wojciech
Zbanyszek
Wojciech Zbanyszek – Absolwent Chemii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Informatyki w Polsko – Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie oraz Studiów Podyplomowych z Farmacji Przemysłowej na Akademii Medycznej w Gdańsku.
Od 1995 roku związany z przemysłem farmaceutycznym w polskich i międzynarodowych firmach (Polfa Kutno, IVAX, Teva, Polfa Grodzisk, Gedeon Richter Polska). Zatrudniony na stanowiskach w obszarze jakości: Kierownika Laboratorium, Kierownika Zapewnienia Jakości i Dyrektora Zarządzania Jakością.
Marcin
Skrzypek
Marcin Skrzypek, Dyrektor Biura Rozwoju i Utrzymania Oprogramowania w Banku Gospodarstwa Krajowego. Z wytwarzaniem oprogramowania związany od ponad 15 lat. Na swojej ścieżce zawodowej pracował w rolach menadżerskich jak i technicznych wspierając merytorycznie firmy m.in. z takich branż jak ubezpieczeniowa, medyczna i bankowość. Trener szkoleń z zakresu programowania, projektowania architektury i zarządzania projektami.
Michał Grajewski
Michał Grajewski – IT Projects | Customer Experience Management | CRM Advisor | MarTech Solutions | Loyalty Programs | Digital Marketing |
Starszy specjalista w dziedzinie projektów IT i zarządzania biznesem, modelowania procesów, wsparcia sił sprzedaży, analizy baz danych i tworzenia programów lojalnościowych [opartych na technologii cyfrowej / IT], a także kampanii marketingowych, wykorzystujących Customer Experience i Customer Journey Map.
Mateusz Adamek-Siwirykow
Mateusz Adamek-Siwirykow – Head of Programmatic Operations & Technical Solutions | RTB House S.A. | Adtech | IT Projects and Products | Web Developer
Jako Head of Programmatic Operations & Technical Solutions w RTB House, w dziale Global Inventory Partnerships, odpowiada za zespół wsparcia technicznego procesu zakupu powierzchni reklamowej w modelu programmatic, tworzenie i udoskonalanie narzędzi ułatwiających nowe integracje i optymalizację kampanii, a także za przygotowywanie aplikacji webowych, scenariuszy testowych, debugging oraz analizy i raporty BI – w oparciu o dane pozyskiwane m.in. za pomocą Google Big Query.
Jako Project Manager był odpowiedzialny za kontrolę i zarządzanie projektami w obszarze „Space programs” [Airbus] oraz inżynierii lądowej [Arcadis]. Brał aktywny udział w budowaniu i wdrażaniu strategii, a także w rozwoju biznesowym organizacji, nadzorując realizację projektów i programów: z oczekiwaną jakością, na czas i w ramach określonego budżetu. Dostarczał również niezbędnych danych na etapach ofertowania.
Michał Walewski
Michał Walewski
Poznaj opinie absolwentów i absolwentek studiów MBA
Dołącz do elitarnego grona liderów technologicznych po studiach MBA w PJATK