Informacje ogólne
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry i obejmują 10 zjazdów w systemie hybrydowym.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w soboty i niedziele.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.
Merytoryka
Program opracowaliśmy tak, aby zwrócić uwagę na szeroki zakres wykorzystania content marketingu i dziedziny, których ma zastosowanie zarządzanie produkcją multimedialną.
Wiedza i Praktyka
Zajęcia, aby lepiej zrozumieć niektóre zagadnienia, będą miały formę wykładów i praktycznych warsztatów
Warunki zaliczenia
Warunkiem zaliczenia będzie realizacja projektów, zarówno indywidualnie, jak i w grupach. Projekty te mogą obejmować różnorodne zadania związane z tworzeniem treści multimedialnych, kampanii marketingowych, strategii komunikacyjnych, analizy danych, zarządzania projektem, czy też praktyczne zastosowanie narzędzi i technik wykorzystywanych w dziedzinie content marketingu.
Wykonywanie projektów indywidualnych pozwala ocenić zdolności i umiejętności każdego studenta osobno, a także pozwala na samodzielne pogłębianie wiedzy i rozwijanie kompetencji w konkretnych obszarach.
Natomiast prace grupowe pozwalają na naukę pracy zespołowej, zdolności komunikacyjnych, rozwiązywania problemów w grupie, a także efektywnego podziału zadań i współpracy w tworzeniu kompleksowych projektów.
Prace projektowe mogą być różnorodne, od stworzenia kampanii marketingowej dla konkretnej firmy, poprzez produkcję i wypromowanie treści multimedialnych, aż do opracowania strategii content marketingowej dla danej marki czy produktu. To daje studentom praktyczne doświadczenie, które jest wartościowe w ich przyszłej karierze zawodowej.
Oceniając projekty, prowadzący zajęcia zwracają uwagę na kreatywność, jakość wykonania, zgodność z założonymi celami projektu, a także zdolność do zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce. Prace te stanowią ważny element oceny podczas studiów i pomagają przyszłym absolwentom rozwijać się jako profesjonalistów w dziedzinie content marketingu i zarządzania produkcją multimedialną.
Program studiów
Opis przedmiotów
- Wpływ nowych mediów na marketing
- Jesteś tym co publikujesz czyli jak treść definiuje autora i odbiorców
- Content Marketing czyli treści, które przyciągają klientów
- Firmowe blogi firmowe i podcasty
- Kanały wideo i transmisje na żywo
- Strategie i modele biznesowe tworzenia treści
- Prawo autorskie i uwarunkowania prawne
- Produkcja własna czy zewnętrzna?
- Treści darmowe czy płatne?
- Platformy i kanały dystrybucji treści
- Blog internetowy
- Produkcja podcastu
- Produkcja i montaż wideo
- Transmisja na żywo w internecie
- Organizacja redakcji multimedialnej
- Zarządzanie budżetem redakcji
- Technologia i narzędzia do produkcji treści
- Formaty produkcji treści
- Zarządzanie budżetem redakcji
- Miks treści i kanałów
- Storytelling
- Newsjacking i RTM
- Recykling treści
- Analityka internetowa i predykcja trendów
Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych
Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.