Informacje ogólne
Elastyczność i komfort
Wiemy, że wiedzę i umiejętności zdobywa się najowocniej w odpowiednich warunkach dlatego nasze zajęcia odbywają się zarówno w formie zdalnej (oszczędzając czas i energię) jak i stacjonarnie (umożliwiając nawiązanie i podtrzymanie relacji, pełniejszą wymianę doświadczeń).
Studia trwają dwa semestry i obejmują 11 zjazdów w tym: 9 zjazdów on-line i dwa stacjonarne w Warszawie.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.
Merytoryka
Program opracowaliśmy tak, aby zapoznać Słuchaczy z jak najszerszym zakresem merytorycznym EB uwzględniając najnowsze trendy i specyfikę branży IT, jak również, aby umożliwić praktyczne przećwiczenie wielu poruszanych tematów.
Program studiów
Opis przedmiotów
Blok I. Employer branding – strategia (24 godz.)
- Employer branding – wprowadzenie
- Budowanie strategii employer branding dla firmy z branży IT
- Podstawy psychologii pracy a EB
Blok II. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy (48 godz.)
- Komunikacja interpersonalna
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Motywowanie finansowe i pozafinansowe pracowników w branży IT
- Komunikacja w czasie transformacji
- Adaptacja pracownika i skuteczny onboarding
Blok III. CSR a EB (16 godz.)
- CSR – korzyść nie tylko wizerunkowa
- Budowanie strategii CSR w branży IT
- Komunikowanie działań CSR wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy w branży IT na zewnątrz (56 godz.)
- Marketing rekrutacyjny i pozyskiwanie talentów. Kampanie rekrutacyjne oraz wizerunkowe – projektowanie i realizacja
- Content marketing w działaniach pracodawców – storytelling
- Pracodawca z branży IT w mediach społecznościowych
- Budowanie i prowadzenie relacji z mediami – projektowanie i realizacja
Blok V. Kompleksowa realizacja kampanii i projektów EB (32 godz.)
- Wskaźniki jakości marki pracodawcy z branży IT
- Narzędzia marketingowe w kampanii employer branding
- Budżetowanie kampanii employer branding
- Pomiar działań employer branding
Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych
Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.