Przejdź do treści

Informacje ogólne

Elastyczność i komfort

Wiemy, że wiedzę i umiejętności zdobywa się najowocniej w odpowiednich warunkach dlatego nasze zajęcia odbywają się zarówno w formie zdalnej (oszczędzając czas i energię) jak i stacjonarnie (umożliwiając nawiązanie i podtrzymanie relacji, pełniejszą wymianę doświadczeń).

Studia trwają dwa semestry i obejmują 11 zjazdów w tym: 9 zjazdów on-line i dwa stacjonarne w Warszawie.

Zajęcia prowadzone są w języku polskim.


Merytoryka


Program opracowaliśmy tak, aby zapoznać Słuchaczy z jak najszerszym zakresem merytorycznym EB uwzględniając najnowsze trendy i specyfikę branży IT, jak również, aby umożliwić praktyczne przećwiczenie wielu poruszanych tematów.


Program studiów

Program studiów 2024/2025



Opis przedmiotów

Blok I. Employer branding  – strategia (24 godz.)

  • Employer branding – wprowadzenie 
  • Budowanie strategii employer branding dla firmy z branży IT 
  • Podstawy psychologii pracy a EB

Blok II. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy (48 godz.)

  • Komunikacja interpersonalna 
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 
  • Motywowanie finansowe i pozafinansowe pracowników w branży IT 
  • Komunikacja w czasie transformacji 
  • Adaptacja pracownika i skuteczny onboarding 

Blok III. CSR a EB   (16 godz.)

  • CSR – korzyść nie tylko wizerunkowa 
  • Budowanie strategii CSR w branży IT 
  • Komunikowanie działań CSR wewnątrz i na zewnątrz organizacji 

Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy w branży IT na zewnątrz   (56 godz.)

  • Marketing rekrutacyjny i pozyskiwanie talentów. Kampanie rekrutacyjne oraz wizerunkowe – projektowanie i realizacja 
  • Content marketing w działaniach pracodawców – storytelling 
  • Pracodawca z branży IT w mediach społecznościowych 
  • Budowanie i prowadzenie relacji z mediami – projektowanie i realizacja 

Blok V. Kompleksowa realizacja kampanii i projektów EB   (32 godz.)

  • Wskaźniki jakości marki pracodawcy z branży IT 
  • Narzędzia marketingowe w kampanii employer branding 
  • Budżetowanie kampanii employer branding 
  • Pomiar działań employer branding 

Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych

Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.