Informacje ogólne
Organizacja zajęć
Program przewiduje 232 godziny zajęć. Studia trwają 2 semestry, prowadzone są w systemie zaocznym, w czasie zjazdów weekendowych w Gdańsku.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.
Merytoryka
Nasz absolwent posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na świadome podejście do kreacji oraz samodzielnie podejmowanie zadań projektowych.
Program studiów
Opis przedmiotów
Słuchacze zapoznają się z różnymi formami grafiki użytkowej, z wykorzystaniem grafiki
rastrowej, wektorowej i typografii. Umiejętnie będą łączyć ze sobą techniki
interdyscyplinarne podczas pracy nad projektem. Nabędą umiejętności tworzenia
zarówno prostych layoutów tj. plakaty, banery, grafiki na Social Media, jak i bardziej
złożonych (ulotka, broszura). W trakcie zajęć poznają podstawowe pojęcia z zakresu
poligrafii.
- Automatyzacja procesów HR
- AI w pracy działu HR – przegląd dostępnych narzędzi i możliwości zastosowania AI
- Dobre praktyki i studia przypadków
- Pozyskiwanie talentów a strategia rozwoju firmy
- Aktualne trendy na rynku pracy – przyciąganie najlepszych pracowników
- Zastosowanie AI na różnych etapach rekrutacji
- Zagadnienia etyczne i zarządzanie reputacją – AI w rekrutacji
- Przegląd narzędzi – dobre praktyki i studia przypadków AI w HR
- Analiza obecnej organizacji HR w kontekście zagrożeń i potrzeb wybranej firmy
- Przygotowanie listy rekomendacji zastosowania AI w rozwoju kapitału ludzkiego wybranej firmy
- Analiza głównych interesariuszy (stakeholders) z punktu widzenia wdrożenia rozwiązań AI. Stworzenie mapy interesariuszy
- Wybór narzędzi AI do wykorzystania / wdrożenia w wybranej firmie
- Przygotowanie planu wdrożenia i harmonogramu (roadmap)
- Analiza nowych możliwości, szans i potencjalnych zagrożeń
- Analiza obecnej organizacji HR w kontekście zagrożeń i potrzeb wybranej firmy
- Przygotowanie listy rekomendacji zastosowania AI w rozwoju kapitału ludzkiego wybranej firmy
- Analiza głównych interesariuszy (stakeholders) z punktu widzenia wdrożenia rozwiązań AI. Stworzenie mapy interesariuszy
- Wybór narzędzi AI do wykorzystania / wdrożenia w wybranej firmie
- Przygotowanie planu wdrożenia i harmonogramu (roadmap)
- Analiza nowych możliwości, szans i potencjalnych zagrożeń
- Analiza obecnej organizacji HR w kontekście zagrożeń i potrzeb wybranej firmy
- Przygotowanie listy rekomendacji zastosowania AI w rozwoju kapitału ludzkiego wybranej firmy
- Analiza głównych interesariuszy (stakeholders) z punktu widzenia wdrożenia rozwiązań AI. Stworzenie mapy interesariuszy
- Wybór narzędzi AI do wykorzystania / wdrożenia w wybranej firmie
- Przygotowanie planu wdrożenia i harmonogramu (roadmap)
- Analiza nowych możliwości, szans i potencjalnych zagrożeń
Słuchacze zapoznają się z różnymi formami grafiki użytkowej, z wykorzystaniem grafiki
rastrowej, wektorowej i typografii. Umiejętnie będą łączyć ze sobą techniki
interdyscyplinarne podczas pracy nad projektem. Nabędą umiejętności tworzenia
zarówno prostych layoutów tj. plakaty, banery, grafiki na Social Media, jak i bardziej
złożonych (ulotka, broszura). W trakcie zajęć poznają podstawowe pojęcia z zakresu
poligrafii.
- Wpływ AI na rynek pracy
- Wyzwania dotyczące ochrony danych i prywatności
- Aktualne regulacje dotyczące wykorzystania AI w HR
- Przegląd dobrych praktyk
- Optymalizacja procesów szkoleniowych i dotyczących rozwoju pracowników
- Monitorowanie satysfakcji pracowników i kultury organizacyjnej
- Dobre praktyki i studia przypadków AI w szkoleniach i rozwoju
- Optymalizacja procesów szkoleniowych i dotyczących rozwoju pracowników
- Monitorowanie satysfakcji pracowników i kultury organizacyjnej
- Dobre praktyki i studia przypadków AI w szkoleniach i rozwoju
- Optymalizacja procesów szkoleniowych i dotyczących rozwoju pracowników
- Monitorowanie satysfakcji pracowników i kultury organizacyjnej
- Dobre praktyki i studia przypadków AI w szkoleniach i rozwoju
Słuchacze zapoznają się z różnymi formami grafiki użytkowej, z wykorzystaniem grafiki
rastrowej, wektorowej i typografii. Umiejętnie będą łączyć ze sobą techniki
interdyscyplinarne podczas pracy nad projektem. Nabędą umiejętności tworzenia
zarówno prostych layoutów tj. plakaty, banery, grafiki na Social Media, jak i bardziej
złożonych (ulotka, broszura). W trakcie zajęć poznają podstawowe pojęcia z zakresu
poligrafii.
Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych
Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.