Poznaj wykładowców studiów Content marketing i zarządzanie produkcją multimedialną
Wykładowcy studiów Content marketing i zarządzanie produkcją multimedialną to specjaliści w swoich dziedzinach, którzy ogromne doświadczenie praktyczne przekładają na pracę ze Słuchaczami.
Krzysztof Górlicki
O wykładowcy:
Dziennikarz i prezenter TVN24 i TVN24BiS, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Od prawie 20 lat prowadzi programy „Dzień na żywo”, „Dzień po dniu” oraz „Fakty o Świecie”. Redaguje i przekazuje, często jako pierwszy w Polsce, najważniejsze informacje i komunikaty w kraju. Wykładowca na studiach Master of Business Administration (MBA) w PJATK w Warszawie.
Autor programów zajęć dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Civitas i Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych i Uniwersytetu Warszawskiego. Pomaga zdobywać kompetencje w zakresie dziennikarstwa, produkcji multimedialnej, wystąpień publicznych, prezentacji i komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
Współtwórca Visuala LAB oraz Design Sprint LAB gdzie gdzie zajmuje architekturą informacji oraz pełni rolę facylitatora procesu testowania pomysłów i generowania rozwiązań komunikacyjnych i technologicznych.
Olga Naparty-Małysz
O wykładowcy:
Przez 10 lat National Media Network Manager w Red Bull Polska. Specjalistka z ponad 16-letnim doświadczeniem w strategii komunikacji i content marketingu. Jej doświadczenie obejmuje wszystkie aspekty tworzenia treści, programowania oraz zarządzania komunikacją.
Odpowiadała za budowanie strategii komunikacyjnych, marketing treści, partnerstwa oraz rozwój w obszarze digital. Obecnie, w Cosmo Group, zarządza zespołem odpowiedzialnym za: produkcję contentu, influencer marketing, social media, grafikę oraz PR.
Karolina Szabłowska
O wykładowcy:
Marketing Communication Manager w IKEA Retail Polska. Doświadczona ekspertka w obszarze marketingu, z ponad kilkunastoletnim stażem w zarządzaniu największymi markami na rynku FMCG oraz retail w Polsce. Ukończyła psychologię i ekonomię, co pozwala jej łączyć kreatywność opartą na wiedzy o człowieku z zaawansowaną analityką, skutecznie mierząc efektywność działań marketingowych. Kieruje zespołem liczącym kilkanaście osób, odpowiadając za kompleksową strategię kampanii reklamowych oraz tworzenie treści, które osiągają imponujące zasięgi.
Pasjonuje się nowoczesnymi technologiami wspierającymi rozwój marketingu w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym. Jako wykładowca dzieli się wiedzą i praktycznym doświadczeniem, łącząc teorię z najnowszymi trendami.
Piotr Szymanek
O wykładowcy:
Dyrektor video digital i produkcji specjalnych TVN24. Odpowiada za kanał TVN24 na YouTube oraz tworzenie nowych treści w mediach społecznościowych. Przez kilkanaście lat szef anteny i wydawca programów codziennych i specjalnych. Kierował pracami redakcji TVN Meteo Active. Odpowiadał za produkcję i scenariusze najważniejszych wydarzeń w TVN24 – wybory parlamentarne, prezydenckie, samorządowe, studio TVN24 dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, relacje z Wings for Life, studio skoków narciarskich dla TVN. Koordynuje pracę reporterów, operatorów, montażystów, producentów.
Marcin Niemczyk
O wykładowcy:
Doradca Zarządu Polskich Badań Internetu. W latach 2005-2019, specjalista i kierownik Zespołu Analiz w Dziale Badań i Analiz Grupy Onet.pl SA/Ringier Axel Springer Polska.
W latach 1997-2005 Specjalista ds. Reklamy i Analiz Marketingowych w Radiu Kraków S.A. Prelegent na konferencjach (Cyber Transformations, Kongres Badaczy, Impact Academy, Forum IAB 2022, 2023), wykładowca SWPS, UJ, współautor raportów „E-commerce w Polsce”, Raportu Strategicznego IAB oraz Leksykonu „Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych”. Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz University of Teesside w Middlesbrough w Wielkiej Brytanii. Prywatnie pasjonat gór i początkujący pizzaiolo.
Michał Bonarowski
O wykładowcy:
ekspert komunikacji z bogatym doświadczeniem medialnym. Pracował dla wydawców takich jak: „Gazeta Bankowa”, „Businessman Magazine”, tygodnik „Polityka”, TVP, TVN, Infor, Onet.pl, IDG, „Computerworld”, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył strategie i uczestniczył w tworzeniu największych stron internetowych łączących informacje, rozrywkę i media społecznościowe.
W latach 2014 – 2020 Public Relations Officer w Allegro.pl – popularnej platformie e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie odpowiada za pozyskiwanie klientów do programu Allegro Smart! dzięki któremu klienci Allegro mogą korzystać z darmowych dostaw. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Sieci Mentorów Polskiego Funduszu Rozwoju, Rady Marek Superbrands.
Piotr Zworski
O wykładowcy:
Głos TVN24 a także szef anteny. Od 2013 roku jego „Minęła 19” otwiera FAKTY TVN – główny serwis informacyjny tej stacji. Producent i autor podcastów. Z telewizją związany od 2005 roku – najpierw jako wydawca serwisów potem jako redaktor naczelny magazynu społecznego „Blisko ludzi”. Od 2017 roku współtworzy magazyn śledczy „Superwizjer” pełniąc także obowiązki szefa anteny i przygotowując magazyn informacyjny „Dzień po dniu”.
Pojawia się również w składzie „Szkła kontaktowego live and touch” podczas występów „na żywo w Teatrze 6 piętro. Karierę zawodową rozpoczynał w 1999 w radiu RMF, potem Kolor i Plus przygotowując audycje o charakterze rozrywkowym a także społeczno politycznym. Absolwent filologii polskiej Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego.
Konrad Sikorski
O wykładowcy:
Kierownik produkcji multimedialnej i producent wideo. Od ponad 20 lat pracuje w mediach elektronicznych. Zaczynał w radiu, później dołączył do Onet, Polska Press, Dziennik Gazeta Prawna (Infor). Wideo do Internetu tworzy od 15 lat, obecnie szefuje działowi produkcji wideo w Infor PL SA.
Łukasz Grass
O wykładowcy:
Dziennikarz i autor książek. W latach 2016-2019 redaktor naczelny Business Insider Polska, serwisu biznesowo- informacyjnego, który w ciągu 3 lat od pojawienia się na rynku, stał się drugim najpopularniejszym serwisem biznesowym w Polsce i pierwszym z rodziny Business Insidera w Europie. Przez wiele lat związany z TVN24, gdzie prowadził magazyn “Polska i Świat”. Był gospodarzem takich programów jak: “Magazyn 24 godziny”, “Cały ten świat”, “Serwisy informacyjne”.
W latach 2001 – 2016 pracował m.in. w Radiu TOK FM, jako zastępca redaktor naczelnej, szef informacji, prowadzący “Poranek TOK FM”. Łukasz Grass to także autor książek. Jego pierwsza powieść biograficzna „Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą” stała się podstawą do nakręcenia filmu Łukasza Palkowskiego pod tym samym tytułem.
Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych
Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.