Program studiów
Założenia programowe
Program łączy zagadnienia zarządzania, innowacji technologicznych, strategii sprzedaży oraz budowania doświadczenia klienta, kładąc nacisk na rozwój praktycznych kompetencji niezbędnych do osiągania sukcesów w tej wymagającej dziedzinie.
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry i obejmują jedenaście zjazdów w trybie stacjonarnym (łącznie 170h). Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele w PJATK.
Tematyka zajęć
Program studiów został podzielony na 4 obszary
strategia rozwoju marki w przemyśle motoryzacyjnym (8h)
analiza konkurencji w branży automotive (4h)
strategie marketingowe w sektorze automotive (8h)
analiza, interpretacja i prezentacja danych w kontekście motoryzacyjnym (8h)
automatyzacja marketingu w branży automotive (6h)
prawa konsumenta w kontekście motoryzacyjnym (8h)
zarządzanie przez cele w przemyśle automotive (6h)
metodologia zarządzania projektami (8h)
zarządzanie lejkiem sprzedażowym w przemyśle automotive (6h)
strategia budowania lojalności w branży motoryzacyjnej (4h)
zarządzanie relacjami z klientami w sektorze automotive (8h)
bezpieczeństwo danych w sektorze automotive (4h)
public relations w branży motoryzacyjnej (8h)
komunikacja marki motoryzacyjnej w mediach (8h)
kierowanie oraz motywowanie pracowników salonów samochodowych (8h)
techniki zarządzania (4h)
planowanie i organizacja pracy (8h)
komunikacja w zespole projektowym (8h)
autoprezentacja (8h)
procesy CRM oraz ich modelowanie (8h)
projekt biznesowy systemu (8h)
wybór partnera i umowa wdrożeniowa systemu (4h)
zarządzanie zmianą (4h)
wdrożenie systemu klasy CRM (8h)
szkolenie użytkowników systemów informatycznych (8h)
Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych
Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.
