Przejdź do treści

Program studiów

Założenia programowe

Program łączy zagadnienia zarządzania, innowacji technologicznych, strategii sprzedaży oraz budowania doświadczenia klienta, kładąc nacisk na rozwój praktycznych kompetencji niezbędnych do osiągania sukcesów w tej wymagającej dziedzinie.

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry i obejmują jedenaście zjazdów w trybie stacjonarnym (łącznie 170h). Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele w PJATK.


Program studiów 2025/2026



Tematyka zajęć

Program studiów został podzielony na 4 obszary

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE

strategia rozwoju marki w przemyśle motoryzacyjnym (8h)

analiza konkurencji w branży automotive (4h)

strategie marketingowe w sektorze automotive (8h)

analiza, interpretacja i prezentacja danych w kontekście motoryzacyjnym (8h)

automatyzacja marketingu w branży automotive (6h)

prawa konsumenta w kontekście motoryzacyjnym (8h)

zarządzanie przez cele w przemyśle automotive (6h)

ZARZĄDZANIE MARKĄ

metodologia zarządzania projektami (8h)

zarządzanie lejkiem sprzedażowym w przemyśle automotive (6h)

strategia budowania lojalności w branży motoryzacyjnej (4h)

zarządzanie relacjami z klientami w sektorze automotive (8h)

bezpieczeństwo danych w sektorze automotive (4h)

public relations w branży motoryzacyjnej (8h)

komunikacja marki motoryzacyjnej w mediach (8h)

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

kierowanie oraz motywowanie pracowników salonów samochodowych (8h)

techniki zarządzania (4h)

planowanie i organizacja pracy (8h)

komunikacja w zespole projektowym (8h)

autoprezentacja (8h)

ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI IT

procesy CRM oraz ich modelowanie (8h)

projekt biznesowy systemu (8h)

wybór partnera i umowa wdrożeniowa systemu (4h)

zarządzanie zmianą (4h)

wdrożenie systemu klasy CRM (8h)

szkolenie użytkowników systemów informatycznych (8h)

Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych

Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.