Poznaj wykładowców studiów User Experience Design
Wykładowcy studiów User Experience Design to specjaliści w swoich dziedzinach, którzy ogromne doświadczenie praktyczne przekładają na pracę ze Słuchaczami.
Marcin Wichrowski
O wykładowcy:
Wykładowca w Katedrze Multimediów w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, absolwent Wydziału Informatyki tej samej uczelni. Specjalizuje się w zagadnieniach Human-Computer Interaction, Immersive Media oraz Interactive Digital Storytelling. Autor artykułów naukowych dotyczących wykorzystania multimediów na potrzeby edukacji, sztuki, medycyny oraz wsparcia osób niepełnosprawnych. Współtworzy projekty/instalacje w kooperacji z artystami wykorzystujące nowoczesne technologie multimedialne. Certyfikowany ekspert programów Adobe (ACE)
Iga Mościchowska
O wykładowcy:
Projektowaniem interakcji i badaniami UX zajmuje się od 2007 roku. Przebyła drogę od badaczki i projektantki, współwłaścicielki agencji projektowo-badawczej, aż do obecnej roli trenerki i facylitatorki, pracując dla takich klientów jak eBay, KGHM, Samsung, Onet, Tauron, Canal+ czy ING Bank Śląski. Od lat edukuje rynek w obszarze Product Designu, obecnie współtworząc [ation] center – centrum rozwoju kompetencji dla osób tworzących produkty cyfrowe oraz wykładając na kilku polskich uczelniach.
Projektuje narzędzia dla projektantów i badaczy, w tym Karty WITFLOW do planowania warsztatów produktowych. Współautorka bestsellera Badania jako podstawa projektowania user experience, cyklicznego badania branży UX w Polsce i poradnika Warsztaty zdalne nie tylko dla projektantów. Doświadczenie jej docenił Google, zapraszając ją do programu akceleracyjnego Google for Startups, gdzie od 2015 r. mentoruje startupy z całego świata.
Tom Biskup
O wykładowcy:
Digital Art Director i Designer skupiony na przecięciu komunikacji wizualnej i technologii. W branży kreatywnej od 15 lat. W swojej karierze pracował m.in. jako Senior Designer w Build in Amsterdam, Art Director w Tylko i Creative Director studia Super Super. Na swoim koncie ma współprace m.in. z Tylko, Mammut, SuitSupply, Vitra. Nauczyciel akademicki, autor kursów projektowania online i Youtuber. Założyciel społeczności internetowej skupionej wokół digital designu “Klika”.
Linki:
Instagram – https://instgaram.com/tom.biskup
Youtube – https://youtube.com/@tom.biskup
Społeczność Klika – https://klika.digital
Michał Duchowski
O wykładowcy:
Pasjonat szeroko rozumianego designu. Praktyk w zakresie UX/UI, CX, product oraz graphic designu, reklamy, wzornictwa przemysłowego i architektury. Absolwent warszawskiej ASP, Uniwersytetu SWPS, Akademii Leona Koźmińskiego i MBA IT na Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla dużych międzynarodowych korporacji, lokalnych firm i sektora publicznego – autor małej architektury i wnętrz czterech warszawskich stacji metra .
Swoją wiedzą ekspercką zasilał takie organizacje jak IKEA, Accenture, Capgemini, GREY, DDB, gdzie łączył kompetencje projektowe z autentycznymi potrzebami biznesowymi firm. Obecnie pracuje jako Head of UX/UI Design w Publicis Groupe projektując design systemy dla globalnych klientów.
Rafał Ginko
O wykładowcy:
Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Jako Head of Design, prowadzi zespół projektowy w agencji badawczo-projektowej Mobee Dick. Od 2003 roku działa z sukcesem w obszarze projektowania. Swój warsztat doskonalił podczas pracy dla klientów agencji interaktywnych oraz start-upów. Eksperckie kompetencje wykorzystuje w ramach współpracy klientami takimi jak: Vattenfall, PLL LOT, Diebold Nixdorf, Paynow, DHL czy Empik. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS i ASP Katowice.
Jadwiga Kijak
O wykładowcy:
Head of Research w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick. Pełni nadzór merytoryczny nad obszarem badań oraz wsparciem kluczowych inicjatyw R&D agencji. Z wykształcenia socjolog, od ponad 2014 roku związana z badaniami oraz projektowaniem usług. Uwielbia odkrywać często nieuświadomione potrzeby i przekładać zdobytą wiedzę na rekomendacje projektowe. Prowadzi warsztaty oraz angażuje się w liczne inicjatywy lokalne. Realizowała projekty dla klientów takich jak m.in. Credit Agricole, STS, Warta, PLL LOT, mBank, Allegro, BNP Paribas czy Adobe.
Maciej Orłowski
O wykładowcy:
Praktyk z 20-letnim doświadczeniem w reklamie, designie i na obszarach wspólnych dla sztuki użytkowej i marketingu. Jako dyrektor kreatywny, art director, team leader, designer i copywriter, współtworzył szeroko zasięgowe kampanie reklamowe, idee kreatywne, scenariusze spotów, koncepcje wizualne i graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej. Twórca i współtwórca marek, systemów opakowań oraz identyfikacji wizualnej.
Pracując w zespołach kreacji, sieciowych i lokalnych agencji reklamowych, realizował projekty dla branży m.in. bankowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, paliwowej, loteryjnej GOV czy FMCG, biorąc odpowiedzialność za koncepcje i egzekucje. Współtworzył interdyscyplinarne zespoły eksperckie oraz miał przyjemność współpracować z utalentowanymi polskimi i zagranicznymi reżyserami, operatorami, fotografami i kompozytorami, a także – choć może przede wszystkim, z działami marketingu najbardziej znanych marek.
Absolwent studiów na Wydziale Architektury Wnętrz i Grafiki w Wyższej Szkole Sztuki Użytkowej w Szczecinie na kierunku grafika. Dyplom magisterski zrealizowany w Pracowni Projektowania Znaku i Form Identyfikacyjnych profesora Andrzeja Tomczaka. Ukończył studia MBA dla IT w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, oraz Product Design/User Experience Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Aktualnie founder i product owner w innowacyjnym projekcie Eco Design 4 Education.
Witold Rychłowski
O wykładowcy:
Pracuje jako trener, instruktor i konsultant. Doświadczenie zawodowe budował pracując na stanowiskach menedżerskich w firmach Philips i Sony. Dziś aktywnie uczestniczy w procesach negocjacyjnych i mediacyjnych pracując zarówno z organizacjami i firmami, jak i osobami indywidualnymi.Wykładowca akademicki. Autor i tłumacz książek z zakresu pracy z konfliktem. W wolnym czasie praktykuje i popularyzuje Kyudo, tradycyjne łucznictwo japońskie.
Małgorzata Tymińska
O wykładowcy:
Socjolożka i ekspertka w dziedzinie badań konsumenckich i doświadczeń klientów. Od niemal 20 lat aktywna w branży, prowadzi zarówno badania ilościowe, jak i jakościowe, zasilając swoją wiedzą obszary Customer Experience, Data Science, strategii, produktu, marketingu i sprzedaży. Doświadczenie zdobywała między innymi w takich firmach jak IKEA, Bank Millennium oraz CCC, a obecnie pełni rolę Customer Insights Manager w Modivo. Uwielbia zgłębiać tajemnice zachowań klientów, pomagając firmom lepiej zrozumieć ich potrzeby. Czerpie radość z prowadzenia szkoleń i warsztatów, dzieląc się swoją wiedzą i pomagając innym efektywnie badać i odpowiadać na potrzeby klientów.
Jan Wardecki
O wykładowcy:
Od ponad 5 lat związany z projektowaniem usług i doświadczeń w branży finansowej. Pasjonat wykorzystywania jakościowych metod badawczych oraz kokreacji, które jego zdaniem są nieodłącznymi elementami projektowania wartościowych produktów i usług. Doświadczenie w tworzeniu produktów cyfrowych zdobywał jako Product Ownera oraz service designer. Od 2023 roku roli Dyrektora ds. UX Centrum Kompetencji UX w bank BNP Paribas.
Certyfikowany projektant UX w Scrumie – Professional Scrum with User Experience(PSU), Professional Scrum Product Owner II (PSPO II). Absolwent studiów podyplomowych User Experience Design i Service Design na Uniwersytecie SWPS. SDN Accredited Service Design Practitioner. Współzałożyciel polskiego oddziału Servcie Design Network Poland.
Link: https://www.linkedin.com/in/jan-wardecki-service-ux-designer/
Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych
Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.