Poznaj wykładowców studiów Psychologia gier – projektowanie scenariuszy gier komputerowych
100% praktyki! Zajęcia prowadzą eksperci-praktycy z największych firm i instytucji publicznych w Polsce z wieloletnim doświadczeniem w zakresie psychologii gier oraz projektowania scenariuszy gier komputerowych.
dr Adam Flamma
Prof. Wojciech Glac
Groznawca, doktor nauk humanistycznych specjalizujący się w grach, wykładowca akademicki i trener; specjalizuje się w storytellingu, game designie, technikach gamifikacji oraz kulturowych aspektach tworzenia gier. Prezes Stowarzyszenia Badania i Rozwoju Gier GameUP, a także CEO studia Astrolabe Stories. Od lat zajmuje się propagowaniem wiedzy o branży gier oraz networkingiem placówek edukacyjnych z branżą game dev. Autor m.in. książek Wiedźmin. Historia fenomenu i Akcja jest kobietą. Lara Croft oraz inne bohaterki gier akcji i przygodowych typu point and click z lat 1996-2018.
Neurobiolog, którego wielką pasją jest popularyzacja wiedzy o mózgu. Ma na swoim koncie ponad 600 wykładów popularnonaukowych i warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych, od ponad 10 lat organizuje Dni Mózgu w Trójmieście, a za swoją działalność popularyzatorską otrzymał nagrodę Popularyzatora Nauki w prestiżowym konkursie Serwisu Nauka w Polsce PAP i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Obecnie związany zawodowo i naukowo z Uniwersytetem Gdańskim. Wykładowca akademicki z wieloletnim stażem, ceniony za wyjątkowe zdolności dzielenia się wiedzą oraz zarażanie pasją do neurobiologii.
Szymon Stoczek
Mariusz Kusion
Pisarz oraz scenarzysta gier planszowych i komputerowych. Pracował przy tytułach takich jak: This War of Mine, Frankenstein: Beyond the Time, The Awakening, Blight, Low Memory i przy projektach edukacyjnych gier oraz filmów. Współzałożyciel stowarzyszenia Game Up I studia Astrolabe Stories.
Prawnik (absolwent UJ), trener nauki i szkoleń prawnych, przedsiębiorca, autor publikacji eksperckich z zakresu prawa, RODO, ochrony własności intelektualnej – współpracuje m.in. z takimi mediami jak: Portalkadrowy.pl, „Prawo i Finanse w Kulturze”. Wykładowca akademicki, ekspert prawny – szkoleniowiec przy Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego. W ramach własnej Kancelarii Prawnej Ars Iuridica prowadzi obsługę prawną firm, uczelni, organizacji pozarządowych oraz jednostek samorządowych. Przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleń dla ludzi nauki, sztuki, kultury i biznesu. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, prawie gospodarczym, administracyjnym oraz ustrojowym.
Anna Kornacka
Karolina Cieślak
Trenerka kompetencji miękkich, propagatorka zastosowania dorobku neuronauk oraz psychologii społecznej w praktyce biznesowej. Od 2000 r inspiruje i wspiera w rozwoju biznes, administrację i kadrę naukową. Pracuje z kadrą menedżerską różnych branż i sektorów, szkoli, doradza, prowadzi sesje mentoringowe z zakresu skutecznego zarządzania zespołem.
Wykładowczyni akademicka, m.in. na studiach MBA dla branży IT przy Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.
Zarządza placówkami edukacyjnymi: właścicielka firmy szkoleniowej Publico oraz prezeska zarządu Eduteki sp. o.o. Prezeska zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego, członkini Rady Głównej Konfederacji Lewiatan, przewodnicząca Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Województwie Zachodniopomorskim, członkini Rady Rozwoju Obszaru Gospodarczego Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pasjonatka zagadnień związanych z komunikacją, władzą i neuronaukami, autorka licznych artykułów poświęconych skutecznej komunikacji, autorka bloga neurozarządzanie.pl.
Psycholożka, specjalizująca się w obszarze psychologii gier. Od samego początku swojej kariery zawodowej związana jest z branżą gier komputerowych, pełniąc rolę Game UX Researchera. Obecnie pracuje w firmie PixelAnt Games, wcześniej zdobywając cenne doświadczenie w firmie Try Evidence.
Ma doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych badań dotyczących gier, zarówno o charakterze jakościowym, jak i ilościowym. Prowadziła liczne playtesty, gdzie miała okazję oceniać i doskonalić gry, w tym takie tytuły jak Cyberpunk 2077, Floodland, Crime Boss, Dice Legacy i The Last Case of Benedict Fox. Jej pasją jest psychologia gier, co znajduje odzwierciedlenie nie tylko w praktyce zawodowej, ale również w licznych artykułach, które napisała na ten temat.
Dzieli się swoją wiedzą jako wykładowczyni na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW, gdzie prowadzi zajęcia z psychologii gier oraz UX design. Ponadto, od ponad trzech lat angażuje się w dziennikarstwo gamingowe, regularnie publikując artykuły na portalu Gry-Online.
Spotkanie z kierownikami studiów podyplomowych
Nikt nie opowie o studiach proponowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ci, którzy je stworzyli. Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania rozmów z kierownikami studiów podyplomowych oraz studiów MBA (w tym kierownikiem CKP Panią Martą Godzisz), które przeprowadziła Pani Aleksandra Szyr.