Rekrutacja na semestr letni w roku akademickim 2022/2023 rozpocznie się 4 stycznia 2023 roku na następujące kierunki:
- Bazy danych i ich aplikacje – studia zaoczne, studia internetowe oraz wieczorowe (w miarę zapotrzebowania)
- Big Data – Inżynieria dużych zbiorów danych
- Content marketing i zarządzanie produkcją multimedialną
- Cyberbezpieczeństwo systemów informatycznych i telekomunikacyjnych
- Doradztwo zawodowe z mentoringiem spersonalizowanym – studia internetowe
- Employer branding – budowanie wizerunku pracodawcy w branży IT
- Interaktywne i praktyczne nauczanie informatyki w szkole – studia internetowe
- Neurozarządzanie – skuteczne zarządzanie zespołem w branży IT
- Systemy informatyczne, aplikacje i bazy danych – studia internetowe
- Testowanie bezpieczeństwa Systemów IT – studia internetowe
- Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem – studia eksperckie
- Zarządzanie oświatą z edukacją spersonalizowaną – studia internetowe
- Zarządzanie wizerunkiem organizacji w nowych mediach
Rekrutacja w roku akademickim 2022/2023 została zakończona na następujących kierunkach:
Przyjęcia na studia odbywają się na podstawie kolejności zgłoszeń do wyczerpania miejsc.
Rekrutacja "krok po kroku"
- Rejestracja on-line (od 4 stycznia)
- Dostarczenie dokumentów
- Kwalifikacja na studia
- Kontrakt
1. Rejestracja on-line
Załóż konto na portalu rekrutacyjnym: rekrutacja.pjwstk.edu.pl
Otrzymasz link aktywacyjny, a po aktywowaniu konta uzyskasz dostęp do swojego profilu. Wypełnij formularze i wgraj swoje zdjęcie. Koniecznie wybierz kierunek, na który aplikujesz.
2. Dostarczenie dokumentów
Przygotuj wymagane dokumenty, zapisz je w formacie .pdf, wgraj odpowiednie pliki do systemu rekrutacyjnego lub od razu dostarcz oryginały do Działu Rekrutacji PJATK. Możesz też przesłać je pocztą (listem poleconym) lub kurierem.
Wymagane dokumenty:
- podpisane podanie o przyjęcie na studia (wypełniony druk można pobrać ze swojego profilu w systemie rekrutacyjnym)
- dyplom ukończenia uczelni wyższej wraz z suplementem (uzyskania tytułu licencjata, inżyniera lub magistra) - kandydat przedstawia oryginał, odpis lub kserokopię poświadczoną przez notariusza
-
zdjęcie cyfrowe formatu dowodowego wgrane na swoim profilu w systemie rekrutacji on-line generowane na podaniu.
Kandydat zobowiązany jest zapłacić wpisowe oraz dostarczyć kopię dowodu wpłaty. Opłatę wpisowego należy dokonywać na swoje indywidualne konto - widoczne na własnym profilu rekrutacyjnym.
W wyjątkowych sytuacjach wpłat można dokonać na ogólne konto uczelni:
Bank Millennium S.A.
Ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Przelewy krajowe:
numer rachunku: 41 1160 2202 0000 0003 5249 4962
Przelewy zagraniczne:
PL41 1160 2202 0000 0003 5249 4962
Kod SWIFT: BIGBPLPW
W tytule podać imię i nazwisko, wpisowe/rozmowa kwalifikacyjna, kierunek
Np. Jan Nowak, wpisowe, studia podyplomowe
3. Kwalifikacja na studia
Pełna rejestracja oraz złożenie kompletu dokumentów uruchamiają procedurę kwalifikacyjną na studia.
4. Kontrakt
Kandydat otrzymuje decyzję Komisji Kwalifikacyjnej drogą elektroniczną, na adres podany w rejestracji on-line. Decyzja wysyłana jest dopiero po zebraniu się wymaganej ilości kandydatów (nie dotyczy studiów internetowych).
W przypadku braku kwalifikacji na studia opłata wpisowa będzie zwrócona kandydatowi.
Po dopełnieniu wszystkich formalności kandydat podpisuje z Uczelnią Kontrakt. PODGLĄD
KONTAKT:
Centrum Kształcenia Podyplomowego
ul. Koszykowa 86
02-008 Warszawa
Budynek B, pokój 17
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefony:
(+48) 512 497 506
(+48) 22 58 44 597