fbpx
Content marketing i zarządzanie produkcją multimedialną

Content marketing i zarządzanie produkcją multimedialną

Krótki opis kierunku/wprowadzenie do tematyki kierunku

Celem studiów Content Marketing i zarządzanie produkcją multimedialną jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie content marketingu i zarządzania zespołem twórców treści multimedialnych. Absolwenci studiów będą dysponować wiedzą na temat najnowszych trendów i narzędzi w obszarze social mediów, zarządzania produkcją treści multimedialnych oraz ich dystrybucji.
Program kierunku obejmuje zagadnienia związane z m.in. komunikacją i sprzedażą przy pomocy treści i social mediów, produkcją multimedialną, prowadzeniem biznesu w internecie i marketingiem w czasie rzeczywistym (real-time marketing).


Do kogo są kierowane studia/adresaci

Ten kierunek studiów podyplomowych adresujemy do:

  • absolwentów studiów technicznych, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie internetowego marketingu treści;
  • menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu;
  • pracowników i właścicieli agencji reklamowych, marketingowych oraz Public Relations, którzy pragną poszerzyć zakres posiadanej wiedzy;
  • pracowników instytucji państwowych chcących rozwinąć obecność macierzystych instytucji w mediach społecznościowych i internecie;
  • właścicieli prywatnych firm lub osób planujących założyć własną działalność i promować swoje produkty lub usługi w social mediach.


Absolwenci tego kierunku najczęściej:

  • pracują na stanowiskach dyrektorów lub managerów działów marketingu i promocji,
  • zarządzają agencjami marketingowymi,
  • kierują redakcjami producentów treści lub sami produkują treści na potrzeby własnej firmy lub organizacji.


Co wyróżnia te studia? Z czym z nich wychodzisz?


Merytoryka
Program opracowaliśmy tak, aby zwrócić uwagę na szeroki zakres wykorzystania content marketingu i dziedziny, których ma zastosowanie zarządzanie produkcją multimedialną.

Wiedza i Praktyka
Zajęcia, aby lepiej zrozumieć niektóre zagadnienia, będą miały formę wykładów i praktycznych warsztatów

Networking
Dzięki różnorodności branży z których pochodzą Słuchacze oraz kontaktu z Wykładowcami - Praktykami w swoim zawodzie  studia te dają możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych.

Wartość dodana
Po ukończeniu tych studiów będziesz:

  • analizować trendy i agendy newsowe,
  • zarządzać zespołem producentów treści,
  • wykorzystywać social media do ich dystrybucji,
  • korzystać z technologii wykorzystywanej w komunikacji marketingowej, sprzedaży oraz budowania marki.

 

Wykładowcy

Zajęcia prowadzą eksperci-praktycy związani z mediami i pracujący w największych firmach w Polsce.

Aleksandra Chalimoniuk ( OTCF, JYSK, Sokołów S.A.) – Dyrektor PR w OTCF. W branży PR pracuje od 2013 roku, wcześniej pracowała jako dziennikarka telewizyjna w TVN. W ciągu ostatnich kilku lat dwukrotnie pełniła funkcję dyrektorki komunikacji i PR - w firmach Jysk i Sokołów SA.
https://www.press.pl/tresc/68811,aleksandra-chalimoniuk-pr-dyrektorka-w-otcf 

Karolina Szabłowska (IKEA) – Marketing Communications Manager w IKEA, w procesie rekrutacji na stanowisko Content Team Leadera postawiła na oryginalne rozwiązanie, jakim jest stworzenie podcastu.
https://open.spotify.com/episode/3WgGJICyiKPJlvDubPNJSy?si=SRiyr4S2RF6aYFJkmRnBdA&dl_branch=1&nd=1 

Krzysztof Górlicki (Dziennikarz i prezenter TVN24, TVN Discovery, Onet, Polskie Radio) – dziennikarz, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Od kilkunastu lat prowadzi w TVN24 programy „Dzień na żywo”, „Dzień po dniu” oraz „Polska i Świat”. Redaguje i przekazuje, często jako pierwszy w Polsce, najważniejsze informacje i komunikaty w kraju. Pomaga zdobywać kompetencje w zakresie dziennikarstwa, produkcji multimedialnej, wystąpień publicznych, prezentacji i komunikacji w sytuacjach kryzysowych lub ekstremalnie stresogennych.

Tomasz Swynarski (TVN24, Produkcja Mulitimediów) – Wydawca TVN24, ma wieloletnie doświadczenie jako Producent, był również Producentem kreatywnym "Szymon Majewski Show"

Konrad Sikorski (Infor S.A, Polska Press) – Kierownik działu wideo w Infor S.A., od lat zajmuje się produkcją wideo, obecnie dla Infor S.A., a wcześniej dla Grupy Polska Press.


Program (łączna liczba godzin 160)

Blok I. Nowe zasady marketingu 24 godz.

  • Wpływ nowych mediów na marketing.
  • Jesteś tym co publikujesz czyli jak treść definiuje autora i odbiorców.
  • Content Marketing czyli treści, które przyciągają klientów
  • Firmowe blogi firmowe i podcasty.
  • Kanały wideo i transmisje na żywo.

Blok II. Organizacja jako producent treści 24 godz.

  • Strategie i modele biznesowe tworzenia treści
  • Prawo autorskie i uwarunkowania prawne
  • Produkcja własna czy zewnętrzna?
  • Treści darmowe czy płatne?
  • Platformy i kanały dystrybucji treści.


Blok III. Produkcja i dystrybucja treści 64 godz.

  • Blog internetowy
  • Produkcja podcastu
  • Produkcja i montaż wideo
  • Transmisja na żywo w internecie

Blok IV. Zarządzanie produkcją 24 godz.

  • Organizacja redakcji multimedialnej
  • Zarządzanie budżetem redakcji
  • Technologia i narzędzia do produkcji treści
  • Formaty produkcji treści
  • Zarządzanie budżetem redakcji


Blok V. Trendy i analityka internetowa 24 godz.

  • Miks treści i kanałów
  • Storytelling
  • Newsjacking i RTM
  • Recykling treści
  • Analityka internetowa i predykcja trendów


Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry i obejmują 10 zjazdów w systemie hybrydowym.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w soboty i niedziele.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.


Informacje organizacyjne

Studia roczne / dwa semestry (136 godzin)
10 zjazdów

Opłaty:
Wpisowe:
1000 PLN – dla absolwentów innych uczelni
500 PLN – dla absolwentów PJATK
Czesne Studia zaoczne: 12 000 PLN / rok
Warunki udziału: zgłoszenie, przesłanie dokumentów, opłata wpisowego. Decyduje kolejność zgłoszeń (liczba miejsc jest ograniczona)