Krótki opis kierunku/wprowadzenie do tematyki kierunku
Celem studiów Content Marketing i zarządzanie produkcją multimedialną jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie content marketingu i zarządzania zespołem twórców treści multimedialnych. Absolwenci studiów będą dysponować wiedzą na temat najnowszych trendów i narzędzi w obszarze social mediów, zarządzania produkcją treści multimedialnych oraz ich dystrybucji.
Program kierunku obejmuje zagadnienia związane z m.in. komunikacją i sprzedażą przy pomocy treści i social mediów, produkcją multimedialną, prowadzeniem biznesu w internecie i marketingiem w czasie rzeczywistym (real-time marketing).
Do kogo są kierowane studia/adresaci
Ten kierunek studiów podyplomowych adresujemy do:
- absolwentów studiów technicznych, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie internetowego marketingu treści;
- menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu;
- pracowników i właścicieli agencji reklamowych, marketingowych oraz Public Relations, którzy pragną poszerzyć zakres posiadanej wiedzy;
- pracowników instytucji państwowych chcących rozwinąć obecność macierzystych instytucji w mediach społecznościowych i internecie;
- właścicieli prywatnych firm lub osób planujących założyć własną działalność i promować swoje produkty lub usługi w social mediach.
Absolwenci tego kierunku najczęściej:
- pracują na stanowiskach dyrektorów lub managerów działów marketingu i promocji,
- zarządzają agencjami marketingowymi,
- kierują redakcjami producentów treści lub sami produkują treści na potrzeby własnej firmy lub organizacji.
Co wyróżnia te studia? Z czym z nich wychodzisz?
Merytoryka
Program opracowaliśmy tak, aby zwrócić uwagę na szeroki zakres wykorzystania content marketingu i dziedziny, których ma zastosowanie zarządzanie produkcją multimedialną.
Wiedza i Praktyka
Zajęcia, aby lepiej zrozumieć niektóre zagadnienia, będą miały formę wykładów i praktycznych warsztatów
Networking
Dzięki różnorodności branży z których pochodzą Słuchacze oraz kontaktu z Wykładowcami - Praktykami w swoim zawodzie studia te dają możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych.
Wartość dodana
Po ukończeniu tych studiów będziesz:
- analizować trendy i agendy newsowe,
- zarządzać zespołem producentów treści,
- wykorzystywać social media do ich dystrybucji,
- korzystać z technologii wykorzystywanej w komunikacji marketingowej, sprzedaży oraz budowania marki.
Wykładowcy
Zajęcia prowadzą eksperci-praktycy związani z mediami i pracujący w największych firmach w Polsce.
Aleksandra Chalimoniuk ( OTCF, JYSK, Sokołów S.A.) – Dyrektor PR w OTCF. W branży PR pracuje od 2013 roku, wcześniej pracowała jako dziennikarka telewizyjna w TVN. W ciągu ostatnich kilku lat dwukrotnie pełniła funkcję dyrektorki komunikacji i PR - w firmach Jysk i Sokołów SA.
https://www.press.pl/tresc/68811,aleksandra-chalimoniuk-pr-dyrektorka-w-otcf
Karolina Szabłowska (IKEA) – Marketing Communications Manager w IKEA, w procesie rekrutacji na stanowisko Content Team Leadera postawiła na oryginalne rozwiązanie, jakim jest stworzenie podcastu.
https://open.spotify.com/episode/3WgGJICyiKPJlvDubPNJSy?si=SRiyr4S2RF6aYFJkmRnBdA&dl_branch=1&nd=1
Krzysztof Górlicki (Dziennikarz i prezenter TVN24, TVN Discovery, Onet, Polskie Radio) – dziennikarz, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Od kilkunastu lat prowadzi w TVN24 programy „Dzień na żywo”, „Dzień po dniu” oraz „Polska i Świat”. Redaguje i przekazuje, często jako pierwszy w Polsce, najważniejsze informacje i komunikaty w kraju. Pomaga zdobywać kompetencje w zakresie dziennikarstwa, produkcji multimedialnej, wystąpień publicznych, prezentacji i komunikacji w sytuacjach kryzysowych lub ekstremalnie stresogennych.
Tomasz Swynarski (TVN24, Produkcja Mulitimediów) – Wydawca TVN24, ma wieloletnie doświadczenie jako Producent, był również Producentem kreatywnym "Szymon Majewski Show"
Konrad Sikorski (Infor S.A, Polska Press) – Kierownik działu wideo w Infor S.A., od lat zajmuje się produkcją wideo, obecnie dla Infor S.A., a wcześniej dla Grupy Polska Press.
Program (łączna liczba godzin 160)
Blok I. Nowe zasady marketingu 24 godz.
- Wpływ nowych mediów na marketing.
- Jesteś tym co publikujesz czyli jak treść definiuje autora i odbiorców.
- Content Marketing czyli treści, które przyciągają klientów
- Firmowe blogi firmowe i podcasty.
- Kanały wideo i transmisje na żywo.
Blok II. Organizacja jako producent treści 24 godz.
- Strategie i modele biznesowe tworzenia treści
- Prawo autorskie i uwarunkowania prawne
- Produkcja własna czy zewnętrzna?
- Treści darmowe czy płatne?
- Platformy i kanały dystrybucji treści.
Blok III. Produkcja i dystrybucja treści 64 godz.
- Blog internetowy
- Produkcja podcastu
- Produkcja i montaż wideo
- Transmisja na żywo w internecie
Blok IV. Zarządzanie produkcją 24 godz.
- Organizacja redakcji multimedialnej
- Zarządzanie budżetem redakcji
- Technologia i narzędzia do produkcji treści
- Formaty produkcji treści
- Zarządzanie budżetem redakcji
Blok V. Trendy i analityka internetowa 24 godz.
- Miks treści i kanałów
- Storytelling
- Newsjacking i RTM
- Recykling treści
- Analityka internetowa i predykcja trendów
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry i obejmują 10 zjazdów w systemie hybrydowym.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w soboty i niedziele.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.
Informacje organizacyjne
Studia roczne / dwa semestry (136 godzin)
10 zjazdów
Opłaty:
Wpisowe:
1000 PLN – dla absolwentów innych uczelni
500 PLN – dla absolwentów PJATK
Czesne Studia zaoczne: 12 000 PLN / rok
Warunki udziału: zgłoszenie, przesłanie dokumentów, opłata wpisowego. Decyduje kolejność zgłoszeń (liczba miejsc jest ograniczona)